Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

Newsletter

Otrzymuj informacje o nowościach oraz materiały szkoleniowe prosto na e-mail

 

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Elektroniczne Etykiety w praktyce

Novitus – Centrum Technologii Sprzedaży Comp SA przeprowadził pierwsze w Polsce wdrożenie systemu elektronicznych etykiet cenowych (ESL) Pricer. Jest to jednocześnie pierwsze wdrożenie w technologii DotMatrix, czyli tzw. elektronicznego papieru.

Elektroniczne etykiety cenowe są nadal nowatorskim rozwiązaniem dla rynku detalicznego, ale jest to też bez wątpienia kierunek, który w najbliższej przyszłości będzie zyskiwał na popularności. Zapewnia on bowiem dużą  elastyczność i szybkość dwukierunkowej wymiany informacji, automatyzację zmian cen towarów na półkach, minimalizację kosztów codziennej zmiany cen w tradycyjny sposób, pełną kontrolę nad cenami, wygodną integrację z systemami kasowymi oraz wiele dodatkowych możliwości, w tym również wymiany dodatkowych informacji pomiędzy punktem handlowym a klientem. W skrócie – system elektronicznych etykiet znacznie usprawnia i upraszcza pracę obsługi sklepu oraz sieci sprzedaży. Dla samego klienta rozwiązanie takie jest wygodne oraz z pewnością powoduje, iż postrzega on taki punkt sprzedaży jako nowoczesny, zapewniający większy komfort zakupów. 

Technologia elektronicznego papieru na którym zostały oparte elektroniczne etykiety. W technologii tej pobór energii następuje jedynie przy zmianie cen lub komunikatów na etykietach. Ciągłe wyświetlanie informacji odbywa się już bez poboru energii.

Wdrożenie Novitusa odbyło się w jednym z nowo otwartych sklepów sieci „Zielony Koszyk” na Podkarpaciu. To wdrożenie pokazuje, że elektroniczne etykiety cenowe to nie jest rozwiązanie zarezerwowane tylko dla dużych sieciowych sklepów. Wręcz przeciwnie, elastyczność niewielkich sieci oraz lokalnych punktów sprzedaży, łatwiejszy proces podejmowania w nich decyzji inwestycyjnych oraz  prosta kalkulacja kosztów i korzyści, powodują że właśnie takie punkty będą coraz częściej zainteresowane systemem elektronicznych etykiet cenowych. Sieć „Zielony Koszyk” jest tutaj bardzo dobrym przykładem, a zadowoleni właściciele - najlepszą rekomendacją.

Niektóre zalety systemu elektronicznych etykiet cenowych:

- pełna i aktualna informacja o produkcie i jego cenie (również w formie graficznej),
- integracja informacji na etykiecie z bazą danych w systemie kasowym,
- łatwe i szybkie projektowanie wzoru etykiety w oparciu o predefiniowane szablony etykiet,
- zmiana ceny produktu wymagająca minimalnego zaangażowania czasu i pracy personelu,
- możliwość umieszczenia na etykiecie wielu innych informacji o produkcie oprócz jego ceny (np. zapas magazynowy, termin kolejnej dostawy, rotacja, itp.),
- całkowicie scentralizowana kontrola informacji kierowanych przez sklep do klienta,
- możliwość automatycznej zmiany cen na poszczególne produkty umożliwiająca łatwe zarządzanie promocjami w ciągu dnia i w określonych godzinach,
- dodatkowa zachęta do zakupów poprzez możliwość wyświetlania specjalnych komunikatów promocyjnych,
- szybsza obsługa przy kasie, brak potrzeby weryfikacji cen,
- wyeliminowanie kosztów robocizny związanych z wymianą etykiet papierowych, wprowadzaniem zmian w cenach, sprawdzaniem cen na półkach i eliminowaniem błędów w cenach,
 

   

 

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus