Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

100% drukarek Delio naprawionych - Akcja serwisowa jest kontynuowana!

05 Styczeń 2020

Akcja Serwisowa - Drukarki Novitus Delio

 

100% drukarek Delio naprawionych czeka na odbiór w oddziałach serwisowych

Zarząd COMP SA wydał w dniu 5 stycznia 2020 kolejne oświadczenie w sprawie przebiegu akcji serwisowej drukarek Delio.

 

Treść komunikatu

Na dzisiejszym spotkani sztabu kryzysowego podsumowano postęp akcji serwisowej drukarek Delio i przeprowadzono przegląd trwającego procesu naprawczego we wszystkich oddziałach serwisu NOVITUS. W momencie publikacji niniejszego oświadczenia wykonano 100% napraw drukarek Delio, które zostały dostarczone do naszego serwisu Centralnego w Nowym Sączu i oddziałów serwisowych w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Dąbrowie Górniczej w ramach akcji naprawczej.

Mimo, że w dniu 5 stycznia do naszych punktów serwisowych dotarły jedynie pojedyncze urządzenia Delio, które zostały naprawione „od ręki”, akcja serwisowa będzie nadal kontynuowana, a wszyscy użytkownicy drukarek Delio otrzymają od naszego serwisu niezbędne wsparcie także w kolejnych dniach. Utrzymujemy w pełnej gotowości wszystkie zasoby oraz pracowników oddelegowanych do obsługi akcji serwisowej. Prognozujemy, że napływ do naszego serwisu kolejnych drukarek z usterką będzie już znacznie mniejszy, w związku z czym naprawy powinny być wykonywane na bieżąco.

Przypominamy, że wszystkie oddziały serwisowe pracują codziennie, zgodnie z harmonogramem ogłoszonym w dniu 4 stycznia 2020r., co umożliwia odbiór naprawionych urządzeń zarówno Partnerom NOVITUS, jak i użytkownikom drukarek Delio. Wszystkie naprawione drukarki są dostępne do odbioru w poszczególnych oddziałach, zgodnie z miejscem ich przekazania.

Jednocześnie zachęcamy wszystkich użytkowników, którzy nie przekazali jeszcze drukarek Delio do naprawy, a którzy korzystają z nich na co dzień jako urządzeń głównych (nie rezerwowych), do jak najszybszego kontaktu z Partnerami NOVITUS, którzy dostarczą je do najbliższego punktu serwisowego spółki, gdzie dokonywana będzie ich naprawa, tak aby umożliwić szybkie wznowienie pracy wszystkich urządzeń objętych usterką.

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami, awaria drukarek Delio wystąpiła jedynie
w zakresie pracy zegara wskazującego datę i czas. Błąd zegara spowodował blokadę uniemożliwiającą drukowanie paragonów z właściwą datą. Tego typu zegar był stosowany wyłącznie w urządzeniach Delio. Pozostałe urządzenia NOVITUS wyposażone są w inne rozwiązanie, które jest całkowicie bezpieczne dla użytkowników i zostało dodatkowo sprawdzone pod kątem podatności na wystąpienie w/w usterki w przyszłości. Wszystkie inne urządzenia NOVITUS, w tym w szczególności wszystkie kasy i drukarki online, działają niezawodnie.

Nasza Sieć Partnerska i służby techniczne NOVITUS  pozostają w pełnej gotowości, a oddziały serwisu pełnią dyżury każdego dnia, aby umożliwić szybki odbiór naprawionych urządzeń i bieżącą obsługę kolejnych zleceń. Robimy wszystko, aby zapewnić Klientom pełne wsparcie i umożliwić jak najszybsze wznowienie pracy wszystkich urządzeń objętych usterką.

 

W imieniu Zarządu COMP SA podpisał Jarosław Grzegorz Wilk 

 

Pełny dokument do pobrania TUTAJ

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus