Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Podsumowanie dotychczasowego przebiegu akcji serwisowej Delio

06 Styczeń 2020

Akcja Serwisowa - Drukarki Novitus Delio

 

Kolejne drukarki Delio trafiają do właścicieli. Dyżury serwisów trwają.

Prezentujemy treść informacji Zarządu COMP SA z dnia 6 stycznia 2020  w sprawie przebiegu akcji serwisowej drukarek Delio.

 

Treść komunikatu

Przedstawiamy podsumowanie dotychczasowego przebiegu akcji serwisowej drukarek Delio na dzień 6 stycznia 2020r. Nasz sztab kryzysowy codziennie analizuje sytuację i koncentruje się na jak najszybszym dostarczeniu wszystkich naprawionych  urządzeń do użytkowników.

Podczas dzisiejszych dyżurów do serwisu centralnego i serwisów lokalnych trafiło jedynie kilku Klientów. Odbiory urządzeń także były dokonywane tylko okazyjnie, co może wskazywać, że już w poprzednich dniach obsłużono wszystkie pilne zlecenia, a akcja serwisowa dobiega końca.
Aby ułatwić wcześniejszy odbiór drukarek we wtorek 7 stycznia, nasze serwisy będą otwarte już od godziny 7:00 (w Nowym Sączu, Gdańsku, Dąbrowie Górniczej, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Warszawie).  Dodatkowe punkty serwisowe uruchomione na potrzeby akcji w Zabrzu, Łodzi i Warszawie pracują od godziny 8:00, ponieważ wydały one już Klientom wszystkie naprawione urządzenia.

Drukarki Delio, dostarczone przez spedytorów do naszego serwisu w piątek zostały odesłane specjalną linią kurierską w sobotę i dotrą do Państwa we wtorek, a urządzenia, które dotarły do serwisu w sobotę, zostały naprawione tego samego dnia i czekają na odbiór przez spedytorów. Zostaną dostarczone do odbiorców w ramach usługi DPD express w środę 8 stycznia, w miastach gdzie usługa jest dostępna do godz. 10.30.

Przypominamy, iż mimo tego, że akcja serwisowa w 99% dotyczy drukarek pogwarancyjnych, to koszt wszystkich tych napraw ponosi spółka COMP.

Zachęcamy po raz kolejny wszystkich użytkowników, którzy nie przekazali jeszcze drukarek Delio do naprawy, a którzy korzystają z nich na co dzień jako urządzeń głównych (a nie rezerwowych), do jak najszybszego kontaktu z Partnerami NOVITUS, którzy dostarczą je do najbliższego punktu serwisowego spółki, gdzie dokonywana będzie ich naprawa, tak aby umożliwić szybkie wznowienie pracy wszystkich urządzeń objętych usterką.
Jednocześnie prosimy wszystkich naszych partnerów serwisowych o weryfikację własnych baz klientów i kontakt z użytkownikami nienaprawionych jeszcze drukarek, które użytkowane są jako urządzenia główne (nie rezerwowe) w celu szybkiej naprawy.

Drukarki Delio, które są dla Klientów urządzeniami rezerwowymi zostaną również nieodpłatnie naprawione w naszym serwisie centralnym w Nowym Sączu, niezwłocznie po zamknięciu akcji naprawczej urządzeń podstawowych - szczegółowa procedura w tym zakresie zostanie udostępniona w kolejnych dniach.

 

W imieniu Zarządu COMP SA podpisał Jarosław Grzegorz Wilk 

 

Pełny dokument do pobrania TUTAJ

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus