Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Co oznacza komunikat ZADZWOŃ DO CENTRUM?

Komunikat ZADZWOŃ DO CENTRUM oznacza konieczność wykonania autoryzacji głosowej   transakcji w Banku. Należy wtedy koniecznie zadzwonić do Centrum Obsługi Akceptantów Banku Pekao SA na numer telefonu 0801 365 999 lub  042 683 83 65. W przypadku zgody na wykonanie transakcji pracownik Centrum Obsługi Akceptantów poda Państwu kod autoryzacyjny który należy wprowadzić do terminala.

*) Kod autoryzacji może zawierać litery. Aby wpisać literę, należy najpierw wcisnąć klawisz F4 zmieniający tryb klawiatury z cyfr na litery a następnie odpowiadający tej literze klawisz cyfrowy, aby powrócić do trybu wprowadzania cyfr należy powtórnie nacisnąć F4. Na przykład aby otrzymać literę „E” należy nacisnąć F4, potem dwa razy klawisz 2, jeżeli kolejny znak jest cyfrą to należy wrócić do trybu cyfr przez ponowne naciśnięcie F4.

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus