Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Zmieniłem numer rachunku bankowego. Co mam zrobić aby środki z transakcji kartami płatniczymi trafiały na nowy rachunek?

Należy przesłać pocztą na do Banku (adres: Zespół Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klientów Biuro Obsługi Akceptantów Kart, Bank Pekao SA, Centrala, ul. Żwirki i Wigury 31, 02-091 Warszawa Tel: (022) 5246967 Faks: (022) 5346391) oświadczenie informujące o zmianie rachunku bankowego podpisane przez osoby reprezentujące firmę. Na oświadczeniu powinnny się znaleźć:

  • nazwa firmy, numer NIP
  • pełny numer nowego rachunku
  • podpisy osób reprezentujacych firmę
  • pięcztka firmowa
  • odpisy na oświadczeniu powinny być identyczne z podpisami na umowie w sprawie współpracy w zakresie obsługi i rozliczeń operacji dokonywanych kartami płatniczymi z Bankiem Pekao SA.

Podmioty korzystające z Polecenia Zapłaty proszone są o przesłanie „Zgody do obciążenia rachunku” na adres NOVITUS SA

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus