Opublikowane na NOVITUS (https://www.novitus.pl)

Strona główna > Centrum Obsługi Klienta > Serwis > Wymiana pamięci fiskalnej

Wymiana pamięci fiskalnej

Jak postępować w przypadku chęci wymiany pamięci fiskalnej w urządzeniach fiskalnych NOVITUS (dotyczy wymiany zarówno na gwarancji jaki i po okresie gwarancji)?

  • powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy NOVITUS obsługujący dane urządzenie (dane kontaktowe serwisu zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
  • dołączyć do urządzenia oryginalny protokół z czynności odczytania pamięci fiskalnej kasy rejestrującej, sporządzony przez pracownika Urzędu Skarbowego;
  • przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
  • załączyć dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę;
  • przed przekazaniem urządzenia do serwisu pracownik Autoryzowanego Punktu Serwisowego powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
  • sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.

Wymiana pamięci jest realizowana wyłącznie w serwisie producenta NOVITUS.


Adres URL źródła: https://www.novitus.pl/pl/wymiana-pamieci-fiskalnej.html