Jak postępować w przypadku chęci wymiany pamięci fiskalnej w urządzeniach fiskalnych NOVITUS (dotyczy wymiany zarówno na gwarancji jaki i po okresie gwarancji)?
-
powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy NOVITUS obsługujący dane urządzenie (dane kontaktowe serwisu zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
-
dołączyć do urządzenia oryginalny protokół z czynności odczytania pamięci fiskalnej kasy rejestrującej, sporządzony przez pracownika Urzędu Skarbowego;
-
przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
-
załączyć dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę;
-
przed przekazaniem urządzenia do serwisu pracownik Autoryzowanego Punktu Serwisowego powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
-
sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Wymiana pamięci jest realizowana wyłącznie w serwisie producenta NOVITUS.