Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Procedura autoryzacji Partnera PayTel

Szkolenie dla partnerów

Firmy zainteresowane nabyciem nowych kompetencji w tym uzyskaniem uprawnień w zakresie pozyskiwania akceptantów kart płatniczych, lojalnościowych oraz partnerów w zakresie sprzedaży doładowań telefonów komórkowych zapraszamy do współpracy.

Nasz model współpracy opiera się na następujących założeniach:

  • Płacimy za znalezienie klienta, pośredniczenie w podpisaniu umowy oraz instalacje i szkolenie.
  • Dzielimy się przychodami poprzez wypłacanie opieki biznesowej uzależnionej od obrotów na terminalu.
  • Wypłacamy kwartalne lub miesięczne premie za zrealizowanie celu sprzedażowego.
  • Wzmacniamy relacje z klientami.
  • Pomożemy Wam realizować „sprzedaż wiązaną” u klientów.
  • Dajemy Wam swobodę negocjacyjną (w ramach określonych przez nas warunków handlowych).
  • Chcemy żebyście samodzielnie konstruowali i negocjowali najlepszą ofertę dla Klientów i dla Was.

Aby rozpocząć współpracę należy:

  • Podpisać UMOWĘ WSPÓŁPRACY
  • Wypełnić i wysłać formularz ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE na adres eft@novitus.pl.
  • Przeszkolić najmniej jedną osobę w firmie
  • Szkolenia odbywają się cyklicznie po zebraniu grupy szkoleniowej lub w dowolnym miejscu w Polsce po zebraniu grupy minimum 10 osób chętnych na szkolenie. 

Zakres szkolenia

  • Oferta PayTel SA
  • Aplikacje terminalowe
    • Akceptacja kart płatniczych
    • Doładowania telefonów
    • Systemy lojalnościowe
  • Instalacja i serwis terminali
  • Zasady współpracy

Podczas szkolenia:

  • Poznasz nowoczesne aplikacje terminalowe.
  • Dowiesz się wszystkiego na temat akceptacji kart płatniczych i sprzedaży doładowań preapaid.
  • Nauczyś się składać ofertę i pośredniczyć w podpisaniu umów.
  • Zobaczysz jak działa terminal, jak go zainstalować i w pełni serwisować.
  • Otrzymasz uprawnienia do instalacji i serwisowania terminali.

Program szkolenia:

10:00  Rejestracja uczestników, powitanie
10:15  Prezentacja firmy (historia, działalność, potencjał, obecni klienci)
10:30  Prezentacja usług oraz oferty sprzętowej (zakres, specyfika, zasady funkcjonowania)
11:30  Pozyskanie klienta (przygotowanie oferty, analiza ofert konkurencji)
12:00  Instrukcja wypełnienia umów (wysyłka)
12:30  Przerwa na kawę
13:00  Zapoznanie się ze sprzętem, funkcjonowanie aplikacji
14:00  Instalacja terminali i szkolenie Klienta
15:00  Raportowanie i rozliczenie
16:00  Test wiedzy, zakończenie

Najbliższe terminy szkoleń:

Lokalizacja Termin szkolenia
Nowy Sącz, PayTel o/Nowy Sącz ul. Nawojowska 118, 33-300 30.11.2015
Warszawa 19.11.2015
Gdańsk -
Poznań -
Wrocław -

W sprawie rozpoczęcia współpracy oraz ustalenia terminu szkolenia proszę o kontakt pod następującymi numerami telefonów: 185211803, 185211804, 185211805, 608418668, eft@novitus.pl.

Załączniki: 
 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus