Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Klient

Jak rozpocząć współpracę z NOVITUS w zakresie akceptacji kart płatniczych?

Wbrew pozorom wprowadzenie i wykorzystywanie usługi rozliczeń kartowych w placówce nie jest procesem kosztownym ani wymagającym spełnienia wyjątkowych warunków technicznych. W obecnych czasach praktycznie każda współczesna firma może wykorzystać tego typu usługę. W połączeniu z kompleksową i profesjonalną obsługą świadczoną przez pracowników i przedstawicieli NOVITUS wdrożenie akceptacji kart to czysta formalność.

Wszystkie firmy zainteresowane współpracą w zakresie usługi umożliwiającej akceptację kart płatniczych prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny lub mailowy z wyznaczonymi pracownikami Działu Elektronicznych Transakcji NOVITUS lub o wykonanie telefonu na numer Centrum Obsługi Klienta. Pracownicy NOVITUS wyjaśnią Państwu, na czym dokładnie polega usługa, określą wymogi dotyczące zawarcia współpracy, przedstawią ofertę cenową, wyznaczą Państwu określonego serwisanta, który pomoże Państwu uporać się z kwestiami formalnymi (umowy, formularze itp.), jak również dokona instalacji odpowiedniego systemu płatniczego oraz będzie pełnił opiekę serwisową.

Oferty cenowe po konsultacjach przeprowadzonych z powyższymi osobami przedstawiają również firmy serwisowe, które działają w imieniu i na rzecz NOVITUS SA na terenie całego kraju.

Oferta cenowa

Podstawowym składnikiem cenowym oferty usług płatniczych jest prowizja pobierania przez Centrum Rozliczeniowe za rozliczanie transakcji kartowych oraz opłata za obsługę systemu płatniczego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom finansowym klientów systemy płatnicze NOVITUS są udostępnianie w ramach drobnych opłat miesięcznych. W większości przypadków i w zależności od typu systemu płatniczego nie pobieramy opłat za instalację systemu oaz szkolenie z obsługi systemu. Interwencje serwisowe, nie wynikające z przyczyń zawinionych przez użytkownika systemu, wykonywane są w ramach miesięcznych opłat za obsługę systemu. Szczegółowe warunki cenowe dotyczące oferty przygotowanej dla Państwa firmy podadzą Państwu pracownicy NOVITUS.
 

Wymagania

Aby nawiązać współpracę i wdrożyć system płatniczy należy spełnić następujące formalne i techniczne wymagania.

Wymagania formalne:

  • Prowadzenie działalności gospodarczej
  • Posiadanie firmowego konta bankowego

Wymagania technicznie:

Terminal płatniczy stacjonarny + PIN Pad

  • Linia telefoniczna
  • Zasilanie doprowadzone na miejsce instalacji terminala

Terminal płatniczy przenośny GPRS

  • Zasieg telefoni komórkowej T-mobile lub Orange

Zawarcie umów

W momencie, gdy zdecydujecie się Państwo na współpracę w zakresie usługi umożliwiającej akceptację kart płatniczych pracownicy lub przedstawiciele NOVITUS zapoznają Państwa z treścią poszczególnych umów, wypełnią dane Państwa firmy w odpowiednich dokumentach, a następnie przedłożą je Państwu do podpisu. Podpisana Umowa w zakresie rozliczeń transakcji kartowych zostanie wysłana przez NOVITUS  do Centrum Rozliczeniowego, zaś umowa na obsługę systemu zostanie przekazana do centrali NOVITUS.

Komplet dokumentów

Do nawiązania współpracy niezbędne jest dostarczenie i podpisanie następujących dokumentów:

Dokumenty wymagane przy podpisaniu umów:

  • kopie aktualnych dokumentów rejestrowych firm akceptantów np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, koncesja,
  • zaświadczenie o nadaniu numer NIP,
  • zaświadczenie o nadaniu numer Regon.
  • dane dotyczące numer rachunku bankowego firmy tj. numer rachunku bankowego firmy, nazwa banku, nazwa firmy w banku.

Umowa dotycząca współpracy w zakresie akceptacji kart płatniczych. Umowę o akceptacji kart płatniczych podpisujemy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

Umowa na obsługę systemu. Należy podpisać Umowę najmu.


Instalacja

Po podpisaniu przez wszystkie strony stosownych umów oraz po otrzymaniu niezbędnych parametrów technicznych z Centrum Rozliczeniowego dotyczących stanowisk obsługi kart płatniczych w Państwa placówkach handlowych, NOVITUS wyznaczy serwisanta, który skontaktuje się z Państwem celem ustalenia dogodnego dla Państwa terminu instalacji systemu płatniczego oraz szkolenia wyznaczonych pracowników Państwa firmy do obsługi stanowisk płatniczych.
 

Obsługa i serwis

W okresie wykorzystywania przez placówki handlowe systemu płatniczego NOVITUS nasza firma pełni całodobową opiekę serwisową nad prawidłowym działaniem systemu płatniczego, jak również dokonuje interwencji serwisowych w terminie 2 dni roboczych (w zależności od podpisanej umowy także bezpłatnych). W przypadku jakichkolwiek problemów z systemem płatniczym należy skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pracownik BOK udzieli instrukcji mających na celu usprawnienie systemu płatniczego. W przypadku, gdy nie uda się usunąć usterek telefonicznie wyznaczony serwisant pojawi się w Państwa placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzony składnik systemu. Szczegóły dotyczące obsługi serwisowej systemów płatniczych znajdziecie Państwo w stosownych umowach.

 

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus