Dynamiczny rozwój handlu i usług oraz stan nasycenia różnorodnością produktów przyczyniły się do zwiększenia konkurencji. Firmy zawzięcie walczą o pozyskanie nowego i utrzymanie stałego klienta. Potężnym narzędziem niezbędnym w tej walc są programy lojalnościowe. Do ich wdrażania zachęca głównie zasada Paretto, która mówi, iż 80% zysków firmy generuje 20% stałych klientów.
Placówkom handlowym, które posiadają zróżnicowaną infrastrukturę techniczną NOVITUS proponuje system lojalnościowy działający w oparciu o terminale płatnicze.
Placówkom handlowym, które posiadają jednolitą infrastrukturę techniczną opartą o działanie komputerowych stanowisk kasowych proponujemy wykorzystanie komputerowego systemu lojalnościowego NOVITUS.
Dla placówek handlowo-usługowych zainteresowanych kompleksowym systemem lojalnościowym przygotowaliśmy, przy udziale firmy GSP Marketing, System Elektronicznych Znaczków Lojalnościowych - www.milowezakupy.pl