W systemie placówka handlowo-usługowa otrzymuje od NOVITUS S.A.:
wynajmowane urządzenia umożliwiające gromadzenie przez klientów znaczków lojalnościowych
dostęp do strony internetowej umożliwiającej konfigurowanie zasad naliczania znaczków i raportowanie transakcji
od GSP Marketing:
karty identyfikujące klienta
katalogi nagród
nagrody dla klientów wraz z dostarczeniem
Wprowadzenie zatem Systemu Znaczków Lojalnościowych nie wiąże się z:
wyszukiwaniem urządzeń, które będą obsługiwały system,
przygotowaniem projektu graficznego kart lojalnościowych i z zakupem kart,
żmudnym tworzeniem katalogu nagród,
wyszukiwaniem atrakcyjnych nagród i dostarczaniem ich wybranym klientom.
Taki model współpracy pozwala właścicielowi placówki zaoszczędzić wiele czasu poświęcanego do tej pory na współpracę z firmami marketingowymi, wyszukiwanie nagród i obsługiwanie logistyki związanej z dostawą nagród.
Realizacja
Właściciel placówki handlowo-usługowej (Partner) zamawia w GSP wymaganą pulę znaczków określając ilości znaczków jakie mają być załadowane na poszczególne terminale.
Firma GSP sprzedaje za określoną kwotę znaczki Partnerowi oraz dostarcza katalogi nagród, karty, foldery.
Terminal znajdujący się w placówce pobiera zakupione wcześniej znaczki z serwera.
Partner wydaje karty swoim klientom, którzy przy zakupach otrzymują znaczki wg kryteriów ustalonych przez Partnera np.: za kwotę zakupu, towary premiowane, czas transakcji.
Klient po uzbieraniu odpowiedniej liczby znaczków zamawia nagrody np.: u Partnera wybierając je z katalogu nagród lub bezpośrednio w GSP.
GSP dostarcza bezpośrednio lub do Partnera zamówione nagrody.
Dla placówek handlowo-usługowych zainteresowanych kompleksowym systemem lojalnościowym przygotowaliśmy, przy udziale firmy GSP Marketing, System Elektronicznych Znaczków Lojalnościowych - www.milowezakupy.pl.