Jesteś pewien, że widziałeś już wszystko?

Zapisz się na nasz Newsletter, aby otrzymywać materiały szkoleniowe oraz informacje o nowościach!

Sprawdź gdzie kupić

infolinia

801 130 023

info@novitus.pl

Zmiana serwisu

Zmiana podmiotu prowadzącego serwis urządzeń fiskalnych Novitus od 1 lipca 2019 r.

Informacja dla użytkowników /podatników/ urządzeń fiskalnych 

Aby dokonać zmiany serwisu należy:

1. Wybrać nowy serwis – można  skorzystać z wyszukiwarki Novitus,

2. Skontaktować się z nowym serwisem, sprawdzić autoryzację serwisantów na stronie Portal Podatkowy, następnie ustalić warunki prowadzenia serwisu,

3. Wypełnić i wysłać do nowego serwisu druk zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis, w celu rejestracji zmiany serwisu w systemie Novitus.

 

Informacja dla serwisów

Aby zarejestrować zmianę serwisu należy:

1. Podpisać otrzymane od użytkownika /podatnika/ zawiadomienie o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,

2. Wręczyć użytkownikowi /podatnikowi/ kopię zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,

3. W systemie Extranet Novitus zarejestrować zmianę serwisu i załączyć skan dokumentu zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,

4. Wydrukować z Extranet Novitus i wysłać do naczelnika właściwego urzędu skarbowego aktualizację zgłoszenia kasy.

5. Zestawienie  urządzeń,  które podlegały  zmianie serwisu po 1 lipca 2019 roku,  można wyświetlić i pobrać korzystając z listy urządzeń fiskalnych.

 

Procedura spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z 29.04.2019 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U. Poz. 816 z 2019 r.) oraz zapisy  zawarte w umowie o współpracy z Comp S.A.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny 18 4440783.

Cała procedura dostępna jest  od 1 lipca na stronie Extranet Novitus.

 

 

 
 
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus
  • Novitus